Vurderet 4.6 / 5 stjerner på baggrund af mere end 47 anmeldelser fra Facebook 

Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon: 75 75 75 29

Send os en e-mail
Se på kort hvor vi ligger

Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Horse Shop´s Webshop. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og Horse Shop´s Webshop.

Handelsbetingelser
Dette websted kan indeholde tekniske unøjagtigheder eller trykfejl. Horse Shop forpligter sig ikke til at sælge varer, hvor prisen er fejlagtigt angivet.
Oplysningerne kan blive ændret eller opdateret uden varsel. Horse Shop kan evt. forbedre og/eller ændre de produkter der er beskrevet her, uden varsel.
Horse Shop påtager sig intet ansvar for nøjagtigheden af de oplysninger, Horse Shop stiller til rådighed, og brug af sådanne oplysninger sker på modtagerens eget ansvar. Horse Shop garanterer ikke, at rapporterede problemer kan løses vha. de oplysninger, som Horse Shop stiller til rådighed.


Dokumentation og vejledning
Dersom der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra Horse Shop´s Webshop. Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra vor side, er denne af vejledende art.

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra Horse Shop´s Webshop anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med Post Danmark/GLS, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og Horse Shop´s Webshop.
Dette betyder, at varerne sendes indenfor 48 timer efter modtaget ordre. Levering på købers adresse i Danmark vil derfor normalt ske indenfor 3 dage. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer bestilt i vores WEBSHOP overgår til køber når fortrydelsesretten efter 14 dage fra modtagelsen er udløbet. Er varen blevet beskadiget eller forringet, efter at køberen har fået den i hænde, bevarer kunden sin fortrydelsesret, hvis beskadigelsen eller forringelsen ikke skyldes uagtsomhed eller manglende omsorg fra kundens side.
Husk at gemme original emballage, da varen ved evt. reklamation eller skader skal returneres i original emballage.

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra Horse Shop´s Webshop skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Dersom du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til Horse Shop. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Horse Shop´s Webshop har stillet dig i udsigt. Du kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for Horse Shop´s Webshop.

Fortrydelsesret
Horse Shop´s Webshop yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag kunden modtager varen. Fortryder kunden købet, skal Horse Shop´s Webshop underrettes herom senest 14 dage efter den dag, kunden fik varen i hænde. Kunden har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Dette er også gældende for den emballage og de infoskilte, der er på varen. Kunden skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Kunden kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen på den angivne adresse.

Pris og betaling
I Horse Shop´s Webshoppen har kunden mulighed for at betale med Dankort samt internationale kreditkort. Alle priser i Horse Shop´s Webshop er inkl. moms, men ekskl. porto/fragt. Der tages forbehold for trykfejl.

Gældende til Grønland og Færøerne: Betaling finder sted ud fra Post Danmark "Carry On"(Fly) gældende rater.

Klagemulighed
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@horseshop.dk.